پست سریع بین شهری

امروزه با پیشرفت مشاغل آنلاین و توسعه فعالیت های الکترونیک نیاز به ارسال سریع بسته ها بیشتر احساس می شود. قطعا تا به حال برایتان پیش آمده است که محصولی را به صورت غیرحضوری خریداری می کنید و درب منزل تحویل می گیرید. ما در دانا حمل با توجه به حساسیت معقوله ارسال، تمام جنبه های بسته بندی و امنیت مرسوله شما را تضمین می کنیم. همچنین با در نظر گرفتن به صرفه ترین تعرفه ممکن در کوتاه ترین زمان بسته را به مقصد می رسانیم. شاید مهم ترین دغدغه افراد در پست سریع بین شهری، زمان و هزینه ارسال باشد. تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا تمامی جنبه های ارسال مرسوله های بین شهری در دانا حمل را بررسی کنیم.

مزیت های پست سریع بین شهری با دانا حمل

با رشد بازار الکترونیک شرکت ها و استارت آپ های مختلفی با عنوان نقل و انتقال مرسولات پستی روی کار آمدند؛ اما مزیت دانا حمل نسبت به سایر شرکت های پستی چیست؟

بسته بندی با کیفیت

قبل از هر چیز نحوه ارسال بسته می تواند کیفیت کار یک شرکت پستی را نشان دهد. امنیت و سلامت بسته های شما در اولویت ماست. دانا حمل از مبدأ تا مقصد سلامت مرسوله شما را تضمین می کند؛ همچنین با در نظر گرفتن خدمات بیمه، در صورت آسیب به محصول خسارت مشتری پرداخت می شود.

مطالعه یبشتر: ارسال سریع بسته

سرویس پست درب به درب

ما در دانا حمل با کاهش تعداد واسطه ها در پروسه ارسال بسته موجب کاهش هزینه های سوخت و نیروی انسانی و در نتیجه هزینه تمام شده می شویم. مهم ترین و پرطرفدارترین پست سریع بین شهری دانا حمل، سرویس پست درب به درب است. در این سرویس ما بسته را از مبدأ فروشنده دریافت کرده و درب منزل خریدار تحویل می دهیم. با این ترتیب چند واسطه میان مسیر حذف شده و بسته با دقت و سرعت بیشتری به محل می رسد. این سرویس در 31 استان ایران و بیش از 80 شهر ارائه می شود.

سرویس پرداخت در محل

می توان گفت این سرویس برای تمامی مشاغل خصوصا مشاغل تازه تاسیس بسیار پرکاربرد و لازم است. با استفاده از سرویس پست دانا حمل می توانید پرداخت درب منزل را به مشتری پیشنهاد کنید تا خرید خود را با اطمینان کامل انجام دهد. فروشندگان تنها با گذراندن مراحل اداری از طریق بانک مرکزی می توانند شماره حسابشان را در سرویس پرداخت دانا حمل ثبت کرده تا پس از تحویل کالا به مشتری واریزی مستقیما به حساب خودشان انجام شود.

پست سریع بین شهری

انبارداری دقیق و حمل و نقل

ما با به کارگیری نیروهایی دقیق و ماهر در امور انبارداری و حمل و نقل بسته های شما را با سرعت بالا دسته بندی کرده و تحویل مامورین ارسال می دهیم. همچنین با استفاده از سیستم انبارداری یکپارچه بلافاصله پس از ثبت سفارش فرآیند ارسال را آغاز می کنیم. سرعت بالای ما در پردازش و ارسال مرسولات موجب رضایت مشتریان عزیز شده است. نرم افزارهای انبارداری که در دانا حمل استفاده می شود از به روزترین و کامل ترین سیستم های انبارداری بازار است.

مطالعه یبشتر: پست سریع

هزینه پست سریع بین شهری با دانا حمل

هزینه ارسال هم مرسولات کوچک و هم در مرسولات بزرگ حائز اهمین است؛ اما همانطور که پیش تر گفتیم سیستم نقل و انتقال ما به گونه ای طراحی شده است تا هزینه های تمام شده برای مشتری کاهش پیدا کند. پیش از هر چیز می توانید وارد سایت دانا حمل شده و از بخش برآورد هزینه ارسال، حدود هزینه خود را محاسبه کنید.

برای برآورد هزینه ارسال بسته کافی است شهر مبدأ، مقصد و ارزش حدودی کالا را وارد کنید. در مرحله بعد تعداد بسته ها، نوع بسته بندی (پاکت یا جعبه)، وزن و ابعاد مرسوله را نیز قید کنید تا هزینه شما محاسبه شود. اگر آدرس مبدأ در محدوده نمایندگی های دانا حمل باشد، جمع آوری مرسولات برای شما کاملا رایگان خواهد بود؛ اما اگر در محدوده نمایندگی ها ما نیستید و تعداد بسته های ارسالی شما کمتر از سه بسته است، هزینه دریافت مرسوله از مبدأ نیز مازاد محاسبه خواهد شد.

مطالعه یبشتر: ارسال درب به درب

پست هوایی سریع ترین روش ارسال بین شهری

پست هوایی یکی از بهترین روش های پست سریع بین شهری به شمار می رود. در این روش مرسوله شما با یکی از چند پروازی که در طول روز انجام و از فرودگاه مبدأ به مقصد و در مدت 24 ساعت منتقل می شود. در پست هوایی محدودیت وزنی نخواهید داشت و امکان جا به جایی مرسولات در ابعاد مختلف وجود دارد. در حال حاضر دانا حمل این سرویس را در چابهار، کیش و قشم ارائه می کند.

دانا حمل بهترین انتخاب برای پست بین شهری

یکی از نگرانی های هر فروشنده و خریدار اطمینان از سلامت و امنیت مرسوله هایشان است. ما با ارائه بهترین خدمات بسته بندی و نقل و انتقال سلامت بسته شما را تضمین می کنیم. سیستم پست سریع بین شهری دانا حمل هزینه های تمام شده برای مشتری را تا حد ممکن کاهش می دهد؛ بنابراین با پرداخت کمترین هزینه ممکن و در سریع ترین زمان بسته خود را تحویل می گیرید. امکان ثبت سفارش و پیگیری آنلاین مرسولات نیز در وقت و هزینه شما صرفه جویی می کند.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برخی از مشتریان

افتخار میکنیم میزبان بهترین ها هستیم