ارسال بسته پستی درب منزل در اردبیل

خدمات ارسال بسته پستی درب به درب دانا حمل اردبیل، با هدف کاهش هزینه های رفت و آمد، آلودگی هوا، قرار گرفتن مشتریان در شرایط طاقت فرسای ترافیک و بسیاری دلایل دیگر برای اولین بار ارائه شد. تیم دانا حمل، از سرعت و دقت بالایی در ارسال و بسته بندی کالا و ارائه آن به مشتریان ساکن اردبیل، برخوردار است. در ادامه به ویژگی های متمایز کننده دانا حمل نسبت به پست معمولی خواهیم پرداخت.

 

ارسال بسته پستی از درب منزل اردبیل

ارسال درب به درب

سرویس درب به درب دانا حمل اردبیل، از محبوب ترین و خاص ترین ویژگی های شرکت پستی دانا حمل است. در این سرویس مشتریان بدون نیاز به رفت و آمد و انتظار زیاد جهت پر کردن فرم های مشخصات و ارسال بسته، تنها کافی است؛ در سایت مشخصات بسته ارسالی همراه با مبدا و مقصد مورد نظر پر کنند. پس از پرداخت هزینه، مامور ارسال دانا حمل به مبدا ارسال اعزام خواهد شد. بسته پستی توسط مامور ارسال دریافت؛ و در کوتاه ترین زمان به انبارداری تحویل داده می‌شود. ارسال بسته پستی درب منزل اردبیل از سریع ترین خدمات پستی کشور، و دانا حمل از بهترین ارائه دهنده های این خدمات در کشور است.

در روش ارسال بسته پستی درب به درب اردبیل، خطاهای انسانی، هزینه های عملیاتی کاهش، رهگیری مرسوله آسان و سرعت ارسال افزایش می‌یابد. از دیگر ویژگی های ارسال درب به درب اردبیل، بسته بندی و انبارداری ویژه شرکت دانا حمل است. در ادامه به این ویژگی می‌پردازیم.

 

تعرفهَ ارسال درب به درب شرکت دانا حمل

تعرفه داناحمل

 

خدمات انبارداری و بسته بندی دانا حمل اردبیل

بسته بندی از اقدامات مهم پیش از ارسال هر بسته پستی است. بنابراین شرکت دانا حمل اردبیل از این مهم چشم پوشی نکرده؛ و حتی توجه ویژه ای به آن اختصاص داده است. در ارسال درب به درب اردبیل، بسته بندی با توجه به اطلاعاتی که در ابتدا مشتریان در مبدا ارسال، پیش از دریافت محموله از مامور دانا حمل، پر کرده اند؛ صورت می‌گیرد. خدمات ارسال درب به درب دانا حمل اردبیل، در ارسال بسته های شما، هیچگونه محدودیتی ندارد. به همین دلیل، به راحتی می‌توانید انواع بسته ها اعم از؛ خوراکی هایی با تاریخ انقضای طولانی، محموله های شکستنی نیازمند توجه ویژه، بسته های بزرگ و غیره را به داخل و حتی خارج از کشور در مدت زمان دلخواه خود ارسال نمایید. تمام این مراحل از درب منزل شما در اردبیل آغاز خواهند شد. همانطور که اشاره شد مشتریان حتی زمان ارسال بسته را می‌توانند به خواست خود مشخص کنند. در ادامه این ویژگی را به صورت مختصر بررسی می‌کنیم.

 

مدت زمان ارسال بسته توسط دانا حمل اردبیل

پیشتر اشاره کردیم؛ مشتریان به دلخواه خود می‌توانند مدت زمان ارسال و تحویل بسته را در مقصد مشخص کنند. مامورین ارسال دانا حمل اردبیل، پس از دریافت بسته پستی درب منزل در اردبیل، مطابق پروسه معمولی بسته را به انبارداری تحویل خواهند داد. سپس بسته در انبارداری ذخیره و توسط مامورین ارسال درب به درب اردبیل، در مدت زمان مشخص شده بدون کوچک ترین آسیب و مشکلی به مقصد معین ارسال می‌شود.

زمان از فاکتورهای باارزش در دوران حاضر است. شرکت دانا حمل اردبیل نیز به این فاکتور مهم توجه خاصی دارد. بدون اندکی اتلاف در پروسه، بسته های پستی توسط مامورین مسئولیت پذیر و متخصص دانا حمل اردبیل، به مشتریان در مقصد تحویل داده خواهد شد.

 

مزایای ارسال درب به درب بسته پستی اردبیل برای صاحبان کسب و کار

ویژگی زمان که در بالا به آن اشاره کردیم؛ برای صاحبان مشاغل از اهمیت دو چندان برخوردار است. برای رضایت مشتریان باید امکانات ارسال بسته پستی، به علاوه سلامت ارسال آنها فراهم باشد. به همین دلیل دانا حمل اردبیل، برای صاحبان مشاغل این گزینه را مهیا کرده است.

تنها کافی است؛ با نمایندگی خدمات ارسال درب به درب اردبیل تماس بگیرید؛ سپس با ثبت شرکت یا مغازه خود، برای مشتریانتان رضایت طولانی مدت را فراهم کنید. با این کار، از این پس محموله های ارسالی شما توسط مامورین ارسال دانا حمل اردبیل تحویل گرفته خواهد شد. سپس به مقصد مورد نظر در کوتاه ترین زمان ممکن؛ ارسال می‌گردد.

از ویژگی های متمایز کننده خدمات ارسال درب به درب دانا حمل اردبیل، مسئولیت پذیری ما در قبال ارسال و بسته بندی کالاست. علاوه بر سرعت و دقت بالا که در ابتدا به آن اشاره کردیم؛ دانا حمل اردبیل به مسئولیت تمام را پس از دریافت کالا از درب منزل در اردبیل به عهده خواهد گرفت. با این کار، مشتریان با خیال آسوده می‌توانند محموله خود را پیگیری کنند. به علاوه در صورتی که زمان ارسال بسته پستی از اردبیل، در مقصد کسی حضور نیافت؛ بسته پستی برگشت زده نخواهد شد. مامورین دانا حمل مطمئن می‌شوند؛ پیش از ارسال و تحویل بسته پستی، به مقصد اطلاع رسانی کنند. مامورین دانا حمل اردبیل، به علت سیستم نظارت دانا حمل، ایمنی بسته شما را تضمین خواهند کرد. در این شرایط امکان گم شدن یا ایجاد آسیب در بسته پستی شما به صفر خواهد رسید.

 

لیست شهرهای تحت پوشش داناحمل

لیست شهرهای تحت پوشش دانا حمل

دیدگاه ها