ارسال بسته پستی از درب منزل در کرمان

ورود و ثبت سفارش از طریق سایت | تلفن امور مشتریان: 1672

تکنولوژی همیشه و همیشه در حال پیشرفت بوده است و به دنبال راحتی انسان هاست همین موضوع باعث افزایش هر چه بیشتر حمل و نقل و پست های پیشتاز شد و هر روزه این روند رو به صعود است. از بزرگ ترین مزایای سیستم ارسال بسته پستی، جابه‌جایی سریع و امن محموله های ارسالی مشتریان به سراسر ایران و جهان است. شما می توانید با انتخاب شرکت دانا حمل برای ارسال بسته پستی درب به درب از منزل در کرمان بدون نگرانی هزینه پست و سختی کار بسته ی خود را ارسال کنید.

 

معرفی خدمات درب به درب دانا حمل کرمان

با توجه به توسعه خدمات اینترنتی و خرید و فروش کالاها به صورت آنلاین، شرکت پستی دانا حمل مفتخر است به شما سیستم ارسال درب به درب بسته پستی دانا حمل کرمان را معرفی نماید. در این سیستم دیگر نیازی به نگرانی درباره زمان ارسال بسته و تحویل بسته به اداره پست نخواهید بود. تنها کافی است از طریق سایت دانا حمل، مشخثات مبدا و مقصد، و مشخصات بسته ارسالی را وارد نمایید. سپس مامورین پست دانا حمل شخصاٌ بسه را از شما تحویل گرفته و به انباردار ارائه می‌دهند.

 

مزایای خدمات درب به درب دانا حمل کرمان

این پروسه جهت جلوگیری از رفت و آمد مشتریان دانا حمل و مشتریان فروشگاه های تحت قرار داد با ما، ایجاد گشته است. با خدمات ارسال درب به درب دانا حمل کرمان از حجم ترافیک های روزانه شهری کاسته خواهد شد. به علاوه نیازی به منتظر ماندن برای پر کردن فرم های ارسال نخواهید داشت. اولویت اول دانا حمل، رفاه مشتریان است.

 

کاهش خطاهای میدانی

هماطور که اشاره شد؛ مامورین تحویل در سریع ترین زمان بسته را به انبارداری تحویل خواهند داد. سپس پروسه اصلی، یعنی بسته بندی، آغاز می‌شود. در اینجا مامورین بسته بندی با توجه به اطلاعاتی که پیشتر توسط ارسال کنندگان پر شده‌اند؛ نوع بسته بندی و شرایط حمل بسته را مشخص خواهند کرد. در نهایت بسته در سلامت و ایمنی کامل توسط مامورین ارسال، عازم مقصد خواهد شد. این مراحل در سریع ترین زمان و با توجه به اولویت ارسال بسته صورت خواهند گرفت. با توجه به دقت و تمرکز بالای مامورین شرکت دانا حمل، درصد احتمال گم شدن و یا ایجاد صدمه و آسیب به بسته پستی شما تقریبا صفر است. به علاوه، دانا حمل کرمان در مقابل بسته پستی شما مسئولیت کامل خواهد داشت.

 

بسته بندی پست دانا حمل کرمان

ارسال درب به درب

با توجه به آنچه پیشتر هم ذکر کردیم؛ در هنگام دریافت بسته پستی درب منزل توسط مامورین دانا حمل کرمان؛ اطلاعات بسته ارسالی، که شامل: وزن بسته، مدت زمان ارسال، زمان تحویل(به دلخواه)، مقصد و مشخصات تحویل گیرنده، بسته پستی در بخش انبار داری دانا حمل کرمان، متناسب با زمان و مسافت ارسال، و خظرات راه بسته بندی خواهد شد. به طبع بسته بندی به علت پروسه ویژه و نگهداری خاص بسته پستی، هزینه های جدایی خواهد داشت. با این حال، با توجه به نحوه ارسال و نگهداری، تضمین ایمنی و امنیت بسته پستی این مقدار هزینه ها، برای مشتریان دانا حمل مقرون به صرفه هستند.

 

سرویس پرداخت در محل دانا حمل کرمان

امکان پرداختی در محل

خدمات پرداخت در محل دانا حمل، به صورت اختصاصی برای فروشندگان محلی و شرکت های تحت قرار داد با دانا حمل در نظر گرفته شده است. در این سیستم، نمایندگان فروش یا صاحبان مشاغل با نمایندگی دانا حمل کرمان تماس گرفته یا از طریق سایت دانا حمل کرمان، ثبت نام می‌کنند. سپس برای مشتریان این فروشگاه ها، امکان استفاده از کارت خوان درب منزل فراهم خواهد آمد. بنابراین مشتریانی که تمایلی به پرداخت اینترنتی ندارند؛ می‌توانند با این سیستم، به راحتی از خریدشان لذت ببرند.

این روش، اعتماد مشتریان شما را جلب و به کسب و کار شما رونق می‌بخشد. در روش پرداخت درب منزل دانا حمل کرمان؛ فروشندگان مبالغ وصول شده را مطابق با قوانین شاپرک و تحت نظر بانک مرکزی، دریافت خواهند نمود. یعنی، فروشندگان کارت خوان خود را به مامورین دانا حمل کرمان داده و مامورین ارسال دانا حمل کرمان، واسطه‌ای بین مشتریان و فروشنده هستند.

 

خدمات ارسال درب به درب دانا حمل کرمان

هدف شرکت پستی دانا حمل، تامین امنیت و سرعت بخشیدن به پروسه خرید و فروش است. به همین دلیل هزینه خدمات ارسال درب به درب دانا حمل کرمان، بسیار مقرون به صرفه است. با توجه به امکانات دانا حمل کرمان، هر کدام از خدمات به خودی خود، هزینه های قابل توجهی را می‌تراشند. با این حال دانا حمل این هزینه ها را تا حد زیادی کاهش داده است. به گونه ای که هم برای مشتریان وهم برای کارمندان دانا حمل شرایط مطلوبی ایجاد شود.

 

تعرفه حمل شرکت دانا حمل

تعرفه داناحمل

 

لیست شهرهای تحت پوشش داناحمل

لیست شهرهای تحت پوشش دانا حمل

دیدگاه ها