ارسال بسته پستی از درب منزل در قزوین

ورود و ثبت سفارش از طریق سایت | تلفن امور مشتریان: 1672

همه ی ما میدانیم که هر روزه تکنولوژی رو به پیشرفت است همین موضوع باعث افزایش هر چه بیشتر حمل و نقل و پست های پیشتاز شده تا راحتی انسان ها را در عصر تکنولوژی ارضا کند و هر روزه این روند رو به افزایش است. از مهم ترین مزایای سیستم ارسال بسته پستی، جابه‌جایی سریع و امن محموله های ارسالی مشتریان به سراسر ایران و جهان است. شما می توانید با انتخاب شرکت دانا حمل برای ارسال بسته پستی درب به درب از منزل در قزوین بدون نگرانی هزینه پست و سختی کار بسته ی خود را ارسال کنید.

 

ثبت سفارش برای ارسال بسته پستی از درب منزل در قزوین

هدف دانا حمل لاله که آسایش و راحتی کاربران است به همین منظور شرایط ثبت مرسولات پستی را به صورت اینترنتی فراهم کرده است. از آن جایی که امروزه همه افراد به اینترنت دسترسی دارند، برای ثبت مرسوله تنها کافی است به سایت دانا حمل لاله مراجعه کنید. پس از ثبت اطلاعات مرسوله مثل وزن و سایر موارد منتظر ماموران پستی برای دریافت مرسولات خود از درب منزل در قزوین باشید. دانا حمل لاله به تازگی یکی از شعبه های خود را در شهر قزوین راه اندازی کرده است و برای ارائه خدمات به کسب و کار های کوچک و شرکت های بزرگ آمادگی دارد.

 

پرداخت درب منزل برای دریافت مرسولات از دانا حمل لاله

ارسال درب به درب

دانا حمل دانا که به دنبال ایجاد رفاه برای افراد است امکان پرداخت هزینه ارسال مرسولات پستی بدون وجه نقد را فراهم کرده است. از آن جایی که این روز ها کمتر افراد وجه نقد به همراه دارند زمانی که برای دریافت مرسوله خود به درب منزلشان مراجعه می کنند پرداخت هزینه مرسوله برای آن ها دشوار و ناراحت کننده است. این موضوع که برای خریداران بوجود می آید رضایت آن ها را نسبت به کسب و کار یا شرکتی که از آن ها خرید کرده اند کاهش می دهد. به همین منظور دانا حمل با ارائه خدماتی متفاوت به کسب و کار ها کمک می کند. کافی ست کسب و کارها با دانا حمل قراردادی را ثبت کنند که ماموران پست دانا حمل در زمان تحویل مرسوله به خریداران امکان ارائه دستگاه کارت خوان برای پرداخت هزینه را داشته باشند.

 

خدمات پست درب به درب منزل در قزوین

دانا حمل که برای ارسال بسته پستی از درب منزل در قزوین آمادگی دارد برای ارائه کلیه خدمات پستی بهترین نتیجه را به همراه خواهد داشت.
از مهم ترین موضوعات که برای ارسال مرسوله پستی درب به درب منزل وجود دارد سرعت ارسال است که مجموعه دانا حمل روی این موضوع تمرکز ویژه ای داشته و تمام تلاشش را برای رضایت افراد به کار می گیرد. از آن جایی که محدودیتی برای ارسال مرسولات از طریق دانا حمل لاله وجود ندارد تمامی نیاز های کاربران پاسخ داده خواهد شد. مرسولاتی که توسط دانا حمل از درب منزل در قزوین ارسال می شوند شامل کالاهایی در همه ابعاد و یا مواد غذایی و خوراکی که دارای تاریخ انقضا هستند می باشد. از دیگر خدمات دانا حمل برای ارسال مرسولات بسته بندی بسیار تکنیکی و سلامت فیزیکی کالا در زمان تحویل مرسولات است که از مهم ترین دغدغه های افراد در زمان ارسال مرسوله های پستی از درب منزل می باشد.

 

هزینه ارسال بسته پستی از درب منزل در قزوین

از مواردی که باعث ایجاد دغدغه فکری افراد در زمان ارسال بسته پستی از درب منزل در قزوین خواهد شد هزینه ارسال و خدمات مربوطه است. این موضوع به موارد زیادی بستگی دارد مثل هزینه مرسوله و همچنین فاصله بین مبدا تا مقصد که طبیعتا هر چه بیشتر باشد هزینه ارسال مرسوله پستی نیز بیشتر خواهد بود. اما خوشبختانه دانا حمل لاله که به دنبال ارائه بهترین خدمات است، در این زمینه هم تلاش کرده تا هزینه های ارسال بسیار مقرون به صرفه و عادلانه باشد.

 

تعرفه حمل شرکت دانا حمل

تعرفه داناحمل

 

لیست شهرهای تحت پوشش داناحمل

لیست شهرهای تحت پوشش دانا حمل

دیدگاه ها