ارسال بسته پستی از درب منزل در سنندج

ورود و ثبت سفارش از طریق سایت | تلفن امور مشتریان: 1672

ارسال بسته پستی از درب منزل در سنندج موضوعی است که این روز ها برای افراد ساکن در سنندج، مشکلاتی ایجاد کرده است. البته  کالارسان های زیادی وجود دارند که در کنار پست برای ارائه خدمات آمادگی دارند اما از ایرادات رایج آن ها می توان به صرف زمان زیاد اشاره کرد. همچنین هزینه های زیادی که توسط مجموعه های کالا رسان برای ارسال مرسولات دریافت می شود هم از دلایلی است که برای افراد ایجاد دغدغه می کند.
سنندج که مرکز استان کردستان است در بخش غربی کشور قرار دارد و از آن جایی که ارتباط با پایتخت اهمیت زیادی دارد، مرسولاتی که به تهران یا شهر های دیگر ارسال می شود می تواند شامل هزینه های زیادی شود.

 

تفاوت دانا حمل با سایر کالارسان های داخلی

تلاش دانا حمل در جهت رفع نیاز های افراد و ارسال بسته پستی از درب منزل در سنندج است. جایی که افراد بتوانند با آسودگی خاطر مرسولات خود را به دانا حمل تحویل داده و از خدمات بهره مند شود. مهمترین ویژگی این مجموعه هم شامل ارسال درب به درب از منزل درسنندج است. اهمیتی که دانا حمل برای شهر های کوچک در نظر می گیرد باعث محبوبیت این کالارسان داخلی شده است که افراد حتی در شهر های کوچک هم برای ارسال مرسولات از درب منزل هم مشکلی نداشته باشند.

 

خدمات مجموعه کالارسان دانا حمل

پیگیری های سریع جهت دریافت و بسته بندی بسیار محکم مرسولات شما در سنندج از مهم ترین وظایف نیرو های دانا حمل در سنندج است. نیرو ها که بسته پستی از درب منزل در سنندج را تحویل می گیرند جهت بسته بندی ایمن مرسولات تمامی اقدامات لازم را انجام می دهند.
شما برای ارسال بسته پستی از درب منزل در سنندج کافی است زمانی که در منزل هستید اطلاعات مرسوله خود را در سایت دانا حمل بارگزاری کنید تا مأموران دانال حمل برای دریافت مرسوله شما به سرعت اقدام کنند. اطلاعاتی که شما در فرم مربوط به مرسوله ثبت می کنید تا زمان ارسال مرسوله و دریافت توسط گیرنده نیز کاملا مشهود خواهند بود.

 

پرداخت در محل برای بسته پستی از درب منزل در سنندج

امکان پرداختی در محل

یکی از مهم ترین تفاوت های دانا حمل با سایر کالا رسان های داخلی این است که امکان پرداخت هزینه ارسال کالا بصورت نقدی و از درب منزل نیز امکان پذیر است. این مجموعه که در جهت کمک به کسب و کار های کوچک فعالیت های زیادی انجام داده است سیستم پرداخت در محل را نیز برای خریداران فراهم می کند. روند به این صورت خواهد بود که شرکت ها یا کسب و کار ها پس از عقد قرارداد با دانا حمل یک دستگاه پز که بصورت اشتراکی خواهد بود را تهیه می کنند تا خریداران درب منزل خود در سنندج امکان پرداخت هزینه پستی را داشته باشند. این مورد که از مهم ترین مواردی است که در بسیاری از مواقع باعث نارضایتی افراد از شرکت فرستنده مرسوله می شود توسط دانا حمل رفع گردیده و برای افراد گیرنده که وجه نقد در منزل ندارند بسیار کارساز خواهد بود.

 

تعرفه حمل شرکت دانا حمل

تعرفه داناحمل

 

 

لیست شهرهای تحت پوشش داناحمل

لیست شهرهای تحت پوشش دانا حمل

دیدگاه ها