ارسال بسته پستی از درب منزل در سمنان

ورود و ثبت سفارش از طریق سایت | تلفن امور مشتریان: 1672

شرکت دانا حمل که یک مجموعه ارسال مرسولات پستی از درب منزل است به تازگی یکی از شعبه های خود را در شهر سمنان راه اندازی کرده است. شهر سمنان که مرکز استان سمنان است بین دو استان خراسان و تهران قرار دارد و از لحاظ موقعیت بسیار با اهمیت است. از همین رو مجموعه دانا حمل که به دنبال کمک کردن و بهبود شرایط کسب و کار های کوچک است در این محدوده نیز برای ارسال بسته پستی از درب منزل در سمنان هم آمادگی دارد. شعب گوناگون دانا حمل در سراسر کشور و خصوصا شهر های کوچک باعث ایجاد آسایش و راحتی افراد خواهد شد. از مهم ترین موضوعاتی که در مجموعه دانا حمل وجود دارد سرعت عمل نیرو ها و ماموران این شرکت است که دغدغه افراد را در جهت زمان ارسال مرسولات برطرف می کند.

 

ارسال انواع کالا از سمنان به کل ایران

ارسال بسته پستی

ارسال بسته پستی از درب منزل در سمنان به سایر نقاط کشور توسط دانا حمل انجام می شود. این مرسولات که می توانند شامل کالا های سنگین، مواد غذایی و بسته بندی های بزرگ باشند بصورت اصولی توسط کالا رسان دانا حمل بسته بندی و ایمن می شوند. بصورتی که افراد بابت سلامت فیزیکی کالای خود هیچگونه نگرانی نداشته باشند. تفاوت دانا حمل در این است که در شهر های کوچک هم شعبه هایی برای راحتی و آسایش افراد راه اندازی کرده است. بسته بندی بسته پستی از درب منزل در سمنان بصورتی خواهد بود که کالای ارسالی بدون هیچ گونه آسیب فیزیک و کاملا سالم به مقصد در شهر دیگر تحویل داده شود و افراد از این بابت نگرانی نداشته باشند.

 

هزینه ارسال بسته پستی از درب منزل در سمنان

عوامل موثر در تعیین قیمت برای ارسال مرسولات پستی از درب منزل در سمنان بسیار متفاوت هستند. از جمله این موارد می توان به وزن مرسوله و مسافت بین مبدا و مقصد اشاره کرد. البته ناگفته نماند مجموعه دانا حمل جهت ارائه خدمات بهتر و افزایش دسترسی افراد، هزینه های ارسال کالا را بصورت معقولانه محاسبه می کند. تعرفه های هزینه ارسال بسته پستی از درب منزل در سنندج بصورتی است که افراد به راحتی بتوانند ارسال مرسولات پستی خود را به دانا حمل بسپارند.

 

خدمات دانا حمل

از مهم ترین خدمات دانا حمل می توان به سرعت بالا در ارسال مرسولات اشاره کرد که فاکتور بسیار مهمی برای افراد است. همچنین هزینه های پایین و بسته بندی های مناسب از دیگر مواردی است که افراد زیادی برای استفاده از خدمات دانا حمل اقدام می کنند. امکان پرداخت هزینه پست درب منزل در سمنان از ویژگی های دانا حمل است که بعد از عقد قرارداد بین شرکت فرستنده و دانا حمل قابل استفاده است.
همکاری با دانا حمل راحتی زیادی برای افراد به ارمغان می آورد به این خاطر که خدمات دانا حمل بصورت درب به درب منزل است. افراد فرستنده که تنها لازم است مشخصات مرسوله خود را در سایت بارگزاری کنند از درب منزل مرسوله خود را به ماموران دانا حمل تحویل داده و افراد گیرنده هم از درب منزل دریافت می کنند.

 

تعرفه حمل شرکت دانا حمل

تعرفه داناحمل

 

لیست شهرهای تحت پوشش داناحمل

لیست شهرهای تحت پوشش دانا حمل

دیدگاه ها