ارسال بسته پستی از درب منزل در زنجان

ورود و ثبت سفارش از طریق سایت | تلفن امور مشتریان: 1672

تکنولوژی همیشه و همیشه در حال پیشرفت بوده است و به دنبال راحتی انسان هاست همین موضوع باعث افزایش هر چه بیشتر حمل و نقل و پست های پیشتاز شد و هر روزه این روند رو به صعود است. از بزرگ ترین مزایای سیستم ارسال بسته پستی، جابه‌جایی سریع و امن محموله های ارسالی مشتریان به سراسر ایران و جهان است. شما می توانید با انتخاب شرکت دانا حمل برای ارسال بسته پستی درب به درب از منزل در زنجان بدون نگرانی هزینه پست و سختی کار بسته ی خود را ارسال کنید.

 

ارسال درب به درب دانا حمل زنجان

ارسال بسته پستی از درب منزل در بوشهر

ارسال بسته های پستی به طور معمول سه تا پنح روز کاری طول می‌کشد. به علاوه رفت و آمد، هزینه های ارسال، رهگیری و خطاها و مشکلاتی که در این بین ممکن است پیش آیند؛ همه این موراد مدت زمان بسته پستی و درصد سلامت ارسال آن را کاهش می‌دهند. به همین دلیل شرکت دانا حمل، خدمات ارسال درب به درب بسته پستی دانا حمل زنجان را تهیه دیده است. این خدمات شامل مزایای ویژه‌ای برای مشتریان و صاحبان کسب و کار می‌شوند که در ادامه به بررسی و معرفی آنها خواهیم پرداخت.

 

انبارداری دانا حمل زنجان

یکی از عمده نارضایتی های مشتریان از خدمات پستی، روش انبارداری و ارسال بسته های پستی آسیب دیده است. این مشکل در خدمات انبارداری دانا حمل زنجان، به شدت کاهش یافته به طوری که درصد آن به صفر نزدیک می‌شود. ارسال بسته های پستی دانا حمل زنجان، در چندین مرحله و توسط کارشناسان حرفه‌ای و مامورین ارسال مجرب دانا حمل زنجان صورت می‌گیرد.

انبارداران دانا حمل زنجان به طور کامل مسئولیت بسته های پستی شما و مشتریانتان را پس از دریافت آنها از درب منزل، قبول می‌کنند. به همین جهت امکان به وجود آمدن هرگونه مشکل و آسیب دیدگی در بسته های پستی قبل یا حین ارسال به صفر خواهد رسید. به علاوه مامورین ارسال با توجه به اطلاعات داده شده کاربران، بسته بندی بسته های پستی را با دقت و ظرافت بالایی انجام می‌دهند. در این مرحله از ارسال بسته پستی درب به درب دانا حمل زنجان، انواع  بسته ها همراه با محتویات گوناگونشان امکان ارسال به اقسا نقاط ایران و حتی خارج از کشور را خواهند داشت.

 

ارسال بسته پستی از درب منزل توسط دانا حمل زنجان

خدمات ارسال درب به درب دانا حمل زنجان، از نقاط قوت و منحصر به فرد شرکت پستی دانا حمل است. ارسال بسته پستی از درب منزل دانا حمل زنجان در چندین مرحله و با سرعت عمل بالای مامورین دانا حمل صورت می‌گیرد. همانطور که پیشتر ذکر کردیم یکی از این مراحل انبارداری دانا حمل زنجان بود. در ادامه به معرفی خدمات ارسال درب به درب دانا حمل زنجان می‌پردازیم.

در این روش ارسال بسته های پستی، در کوتاه ترین زمان و با دقت فراوان توسط مامورین ارسال و دریافت دانا حمل زنجان امکان پذیر است. بنابراین در زمان ارسال درب به درب زنجان، نیازی به رفت و آمدهای طولانی، پر کردن مشخاصات زمان بر و صرف مدت زمان زیاد جهت ارسال و رهگیری بسته پستی خود نخواهید داشت. این روش خطاهای انسانی، سرعت عمل ارسال را کاهش و منجر به افزایش دقت در ارسال و بهبود خدمات پستی به علاوه رضایت بیشتر مشتریان دانا حمل زنجان می‌شود.

 

مراحل ارسال درب به درب بسته پستی دانا حمل زنجان

ارسال بسته پستی از درب منزل در سنندج

برای ارسال بسته پستی، ابتدا مشتریان توسط سایت دانا حمل با ثبت اطلاعات بسته فرم درخواست خدمات درب به درب دانا حمل زنجان را پر می‌نمایند. سپس مامورین دریافت دانا حمل زنجان در کوتاه ترین زمان، جهت دریافت کالا و ارانه آن به انبارداری دانا حمل، به درب منزل شما مراجعه خواهند کرد. پس از دریافت کالا توسط مامورین دانا حمل زنجان، کالا به انبارداری ارجاع داده می‌شود؛ تا متناسب با محتویات و مسافت تا مقصد ذکر شده آن، بسته بندی شود. در نهایت کالا توسط مامورین ارسال بسته دانا حمل زنجان، به مقصد مورد نظر، تحویل داده خواهد شد.

 

مدت زمان ارسال بسته توسط دانا حمل زنجان

یکی از بزرگترین مزایای ارسال درب به درب بسته پستی دانا حمل زنجان، امکان تعیین زمان ارسال و تحویل بسته پستی، توسط ارسال کننده آن است. به این صورت که مطابق مراحل قبلی کالا به انبارداران دانا حمل زنجان تحویل داده می‌شود؛ اما در مدت زمان مشخص شده به گیرنده تحویل داده خواهد شد. تمام این مراحل بدون ایجاد کوچکترین آسیبی به بسته پستی مورد نظر صورت می‎‌گیرد؛ چراکه همانطور که گفته شد، دانا حمل مسئولیت کامل کالای شما را به عهده دارد.

 

مزایای استفاده کسب و کارها از خدمات درب به درب دانا حمل زنجان

در حال حاضر، زمان از اهمیت بالایی برخوردار است. بنابراین صاحبان مشاغل برای به دست آوردن رضایت خاطر مشتریان خود باید به این فاکتور مهم توجه ویژه‌ای نشان دهند. دانا حمل زنجان با فراهم کردن امکانات ارسال درب به درب بسته پستی بدون ایجاد کوچک ترین آسیب در سریعترین زمان ممکن، این گزینه را به راحتی در اختیار مشاغل قرار می‌دهد.

شما تنها کافی است؛ با نمایندگی دانا حمل در زنجان تماس گرفته، و درخواست خدمات درب به درب بسته پستی دانا حمل زنجان را برای شرکت یا کسب و کار خود ثبت نمایید. سپس در صورت خرید اینترنتی مشتریان شما در کوتاه ترین زمان ممکن، کالای خریداری شده خود را تحویل خواهند گرفت. با این کار رضایت و اعتماد آنها افزایش خواهد یافت.

سیستم نظارت دانا حمل زنجان، امکان برگشت خوردن یا تحویل در زمان نامناسب را به صفر می‌رساند. مامورین ارسال دانا حمل پیش از ارسال بسته های پستی از دریافت آنها توسط مشتریان شما اطمینان خواهند کرد. به همین دلیل امکان گم شدن، برگشت خوردن و آسیب دیدگی بسته پستی در این پروسه در ارسال درب به درب بسته پستی دانا حمل زنجان وجود ندارد.

 

تعرفه حمل شرکت دانا حمل

تعرفه داناحمل

 

لیست شهرهای تحت پوشش داناحمل

لیست شهرهای تحت پوشش دانا حمل

دیدگاه ها