ارسال بسته پستی از درب منزل در رشت

ورود و ثبت سفارش از طریق سایت | تلفن امور مشتریان: 1672

این روزها با توجه به افزایش تجارت اینترنتی، توجه به توسعه خدمات اینترنتی از اهمیت ویژه ای برخوردار شده است. بنابر دلایل واضحی خرید و فروش اینترنتی محبوبیت زیادی کسب کرده است. با توجه به این ویژگی ها، شرکت پست دانا حمل بهترین گزینه برای حمل و نقل کالاهای خریداری شده توسط مشتریان شماست. هدف ما افزایش کیفیت ارسال، به همراه ایجاد امنیت بسته های پستی مشتریان می‌باشد. خدمات پستی دانا حمل رشت، دارای امنیت بالا و تنوع گوناگون هستند. محبوب ترین و معروف ترین سرویس پستی دانا حمل رشت شامل؛ خدمات پستی درب به درب دانا حمل است. این سرویس مزیت های زیادی دارد. در ادامه به معرفی بیشتر آن خواهیم پرداخت.

 

معرفی خدمات درب به درب دانا حمل رشت

ارسال درب به درب بسته پستی، به این گونه است؛ مامورین ارسال، بسته های پستی را عمدتاٌ از فروشندگان، در محل تعیین شده تحویل می‌گیرند. در این بخش اگر بسته به صورت داخل شهری نیاز به جابه جایی داشته باشد؛ در کمترین زمان ممکن به دست خریدار یا گیرنده خواهد رسید. اما اگر بسته نیاز به جابه جایی از شهری به شهر دیگر داشته باشد؛ در محل تحویل، فرمی توسط فروشنده یا فرستنده پر خواهد شد.

این فرم شامل اطلاعات نوع بسته، مقصد، تعیین زمان ارسال بسته، تعیین زمان دریافت بسته خواهد بود. همچنین پس از دریافت بسته توسط گیرنده در مقصد، رضایت نامه ای جهت اطمینان از سلامت کامل بسته و محتویات آن امضا خواهد شد. در تمامی مراحل از دریافت تا ارسال مامورین دانا حمل، تمامی مسئولیت های ایمنی و نگهداری بسته ارسالی را در اختیار دارند.

 

مزایای خدمات درب به درب دانا حمل رشت

عدم اتلاف وقت و تسریع پروسه ارسال

ارسال بسته پستی از درب به درب منزل

در این روش همانطور که گفته شد؛ مامورین پست دانا حمل تمام پروسه ارسال و دریافت را انجام می‌دهند. به موجب این ویژگی، مشتریان عزیز کمتر با آلودگی های محیط و هزینه های رفت و آمد و از همه مهم تر اتلاف زمان روبه رو خواهند شد. در نتیجه این ها موجب؛ کاهش مصرف سوخت های فسیلی، کاهش آلودگی هوا و حفاظت بیشتر از محیط زیست می‌شود.

 

کاهش خطاهای عملیاتی

ارسال بسته پستی

ارسال بسته درب به درب دانا حمل رشت، به صورت سیر خطی، ابتدا توسط مامورین پست دریافت؛ سپس در کوتاه ترین زمان ممکن به انبار انتقال می‌یابد. در اینجا مامورین بسته بندی، به طور مناسب و با توجه به اطلاعات موجود از محتویات، بسته ارسالی را بسته بندی خواند نمود. سپس بسته نهایی با مامورین ارسال، عازم مقصد خواهد شد؛ و توسط مامورین به گیرنده، تحویل داده می‌شود. مراحل فوق همگی در سریع ترین زمان و در امنیت کامل بسته پستی شما صورت می‌گیرند. به همین دلیل امکان گم شدن یا صدمه دیدن بسته، به صفر می‌رسد. همچنین لازم به ذکر است؛ دانا حمل رشت مسئولیت کامل بسته پستی شما را در اختیار دارد.

 

بسته بندی مناسب با محتویات بسته پستی

ارسال بسته پستی

بسته بندی از مهم ترین بخش های ارسال است. باید توجه داشت؛ در چه زمانی و با چه وسیله نقلیه ای بسته ارسال خواهد شد. از همه مهم تر، بسته ارسالی چه ویژگی هایی دارد. بنابراین استانداردهای ارسال بسته را رعایت نمود. مامورین بسته بندی، با توجه به اطلاعات ذکر شده در ابتدای دریافت بسته، کالای ارسالی را بسته بندی و در مناسب ترین و امن ترین شرایط به مامورین ارسال درب به درب رشت، تحویل می‌دهند.

 

خدمات سرویس پرداخت در محل رشت

این ویژگی به طور اختصاصی برای فروشندگان محلی و شرکت ها تعبیه دیده شده است. بنابراین برای برخورداری از سرویس پرداخت در محل باید با نمایندگی دانا حمل رشت در تماس باشد؛ و ثبت نام نمایید. در این سرویس، شرایط پرداخت در محل برای خریداران مهیاست. بنابراین اگر خریداران تمایلی به پرداخت آنلاین نداشته باشند؛ مامورین دانا حمل رشت، امکان پرداخت حضوری را فراهم خواهند کرد.

اعتماد مشتری از مهم ترین سرمایه های کسب و کاریست. به همین دلیل، این روش برای مشتریان، اطمینان کافی را به وجود می‌آورد. در روش پرداخت درب به درب دانا حمل رشت، فروشندگان قادر به دریافت مبالغ وصول شده مطابق با قوانین شاپرک و تحت نظر بانک مرکزی خواهند بود. در توضیح ساده تر می‌توان گفت؛ فروشندگان کارت خوان خود را به مامورین دانا حمل رشت می‌دهند. بنابراین مامورین ارسال دانا حمل، واسطه ای بین مشتری و فروشنده خواهند بود.

در آخر باید ذکر کنیم؛ هزینه خدمات ارسال درب به درب دانا حمل رشت، با توجه به مزایای گفته شده کاملا مقرون به صرفه و مناسب است. این هزینه توسط کارشناسان دانا حمل به حداقل میزان قابل توجه خود رسیده است. باید توجه داشت؛ این ویژگی ها هر کدام به خودی خود، از هزینه بالایی برخوردار هستند. با این وجود هدف شرکت پست دانا حمل، امنیت و سرعت ارسال بسته های پستی است.

 

تعرفه حمل شرکت دانا حمل

تعرفه داناحمل

 

لیست شهرهای تحت پوشش دانا حمل

لیست شهرهای تحت پوشش دانا حمل

دیدگاه ها