ارسال بسته پستی از درب منزل در تبریز

ورود و ثبت سفارش از طریق سایت | تلفن امور مشتریان: 1672

خدمات پست کشوری دانا حمل، مفتخر است به شما عزیزان، خدمات پستی دانا حمل تبریز را معرفی نماید. با گسترش فناوری، ارسال بسته های پستی نیز دچار تحولاتی شده است. این تحولات قالباً شامل؛ ارسال بسته های پستی در کوتاه ترین زمان ممکن، ارسال بسته های پستی درب به درب، پرداخت هزینه درب منزل و بسیاری موارد دیگر می‌شوند. در ادامه خدمات ارسال بسته های پستی درب منزل توسط دانا حمل تبریز را معرفی می‌کنیم.

 

مزیت ارسال درب به درب دانا حمل

این روش از ویژه ترین روش های حمل در شرکت دانا حمل تبریز است. با استفاده از ارسال درب به درب مشتریان نیازی به مراجعه به ترمینال مرکزی و مواجه شدن با ترافیک، آلودگی و سپری کردن ساعت ها زمان برای یک بسته نخواهند بود. همچنین برای جلب رضایت بیشتر مشتریان، در ارسال پست از درب منزل دانا حمل تبریز، امکان رهگیری از طریق سایت یا اپلیکیشن دانا حمل فراهم آمده است.

 

انتخاب زمان ارسال درب به درب تبریز

از مهم ترین مزیت های ارسال بسته پستی از درب منزل در تبریز، انتخاب زمان ارسال و زمان دریافت کالا توسط گیرنده است. با این روش بر روی بسته بندی کالا نظارت خواهد شد. علاوه بر آن مسئولین جمع آوری، کالا را با امنیت هرچه تمام تر به گیرنده خواهند فرستاد. لازم به ذکر است؛ مامورین جمع آوری کالا در دانا حمل از مجرب ترین و ماهرترین افراد هستند. این افراد با محاسبه و سنجش زمان، جدی، کوشا و نسبت به وظیفه خود مسئولیت پذیر می‌باشند.

 

بیمه کالا در زمان ارسال درب به درب تبریز

کالای شما در این روش کاملا توسط دانا حمل تبریز بیمه خواهد شد. با دقت ناظران و سرعت عمل مامورین ارسال دانا حمل، احتمال آسیب دیدن و دیر رسیدن بسته شما تقریبا در حدود صفر است. هدف دانا حمل جلب رضایت خاطر مشتریان می‌باشد. برای دستیابی به این هدف نیز مسئولیت کالای شما به طور کامل، تا زمان دریافت درب منزل، توسط دانا حمل پذیرفته خواهد شد.

 

امنیت بالای خدمات ارسال درب به درب تبریز دانا حمل

ارسال بسته پستی

برای مشتریان ساکن شهرهای بزرگ به ویژه شهر تبریز، روش پست درب به درب تبریز بهترین گزینه است. در این روش از سلامت و امنیت بسته شما محافظت خواهد شد. مامورین دانا حمل با دقت و ظرافت به این مسائل رسیدگی خواهند کرد. همه اینها برای ایجاد امنیت خاطر مشتریان عزیز می‌باشد. توجه داشته باشید؛ پیش از تحویل، نوع کالا را به مامور دریافت کننده اعلام نمایید. مامورین با توجه به نوع کالا و زمان ارسال آن، نوع بسته بندی و روش حمل آن را برنامه ریزی می‌کنند. به ویژه حمل برخی اقلام پستی، نیاز به توجه بیشتری دارد.

 

هزینه های مناسب ارسال درب منزل تبریز

در آخر، با توجه به مزیت های بیشماری که نام بردیم؛ هزینه ارسال بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. البته هزینه ارسال بسته های پستی، به عوامل مختلفی از جمله؛ مدت زمان ارسال، مقصد دریافت کننده، مسافت طی شده، نوع بسته بندی بستگی دارد. در کنار همه این ها، دانا حمل تبریز برای مشتریان دائمی، تخفیفاتی را در نظر خواهد گرفت.

 

تعرفه حمل شرکت دانا حمل

تعرفه داناحمل

 

خدمات پرداخت در محل دانا حمل تبریز

با پیشرفت های بوجود آمده در حوزه حمل و نقل و پست، خرید بدون ثبت سفارش در زمان، از بزرگترین مزیت های خدمات پستی به شمار می‌رود. مشتریان هزینه ارسال را به صورت های؛ پرداخت در محل، پرداخت توسط درگاه های اینترنتی ایمن، استفاده از درگاه های واسطه ایمن، سیستم های اعتباری و بسیاری روش های دیگر قادر به پرداخت هستند.

 

تنوع در پرداخت هزینه های پست درب منزل تبریز

پیشتر گفتیم؛ هدف دانا حمل جلب رضایت و اعتماد مشتریان است. از جمله این روش ها، ایجاد شرایط پرداخت متنوع و آسان می‌باشد. مطابق قوانین پستی، یکی از روش های پرداخت هزینه های پست، پرداخت در محل توسط مامورین ارسال است. دانا حمل تبریز نیز این خدمات را در اختیار شرکت ها و فروشگاه های مایل به همکاری قرار می‌دهد. مامورین ارسال کالای دانا حمل از با تجربه ترین و مورد اعتماد ترین کارمندان شرکت دانا حمل هستند. به همین دلیل جای هیچگونه نگرانی برای مشتریان عزیز و شرکت های طرف قرار داد باقی نخواهد ماند. ما بسته شما را، تا زمان دریافت توسط گیرنده، بیمه خواهیم کرد.

 

بسته بندی در ارسال پست از درب منزل در تبریز

بسته بندی در دانا حمل لاله، توسط تیم حرفه ای دانا حمل صورت می‌گیرد. این تیم مطابق با محتویات بسته، مقصد گیرنده، مسافت قابل حمل و مدت زمانی که بسته در راه است؛ بسته بندی کالا را انجام می‌دهند. بسته بندی ها همگی به صورت اکسپرس هستند. با این کار، از ایجاد هرگونه آسیبی در بسته جلوگیری می‌شود. با این حال بسته بندی های ویژه، برای امنیت بهتر، هزینه هایی را در بر خواهد داشت. این هزینه با در نظر گرفتن مزایا و نحوه ارسال بسته، مقرون به صرفه است.

 

لیست شهرهای تحت پوشش دانا حمل

لیست شهرهای تحت پوشش دانا حمل

دیدگاه ها