ارسال بسته پستی از درب منزل در بیرجند

ورود و ثبت سفارش از طریق سایت | تلفن امور مشتریان: 1672

خدمات پست کشوری دانا حمل، مفتخر است به شما عزیزان، خدمات پستی دانا حمل بیرجند را معرفی نماید. با گسترش فناوری، ارسال بسته های پستی نیز دچار تحولاتی شده است. این تحولات قالباً شامل؛ ارسال بسته های پستی در کوتاه ترین زمان ممکن، ارسال بسته های پستی درب به درب، پرداخت هزینه درب منزل و بسیاری موارد دیگر می‌شوند. در ادامه خدمات ارسال بسته های پستی درب منزل توسط دانا حمل بیرجند را معرفی می‌کنیم.

بیرجند از شهرهای صنعتی و از جمله مراکز سوغات، و جزوی از بزرگ‌ترین شهرهای ایران است. این شهر به دلیل جمعیت نسبتاٌ زیادی که دارد، حمل و نقل آسان و سرعت عمل بالا در ارسال کالا در آن به شدت به چشم می‌خورد. دانا حمل با در نظر گرفتن این موارد و موقعیت مکانی ویژه این شهر، سیستم ارسال درب به درب بسته پستی در بیرجند را فعال کرده است. از مزایای این سیستم به موارد زیر می‌توان اشاره کرد:

  • سرعت بالا در ارسال کالا
  • ارسال درب به درب انواع کالا
  • بسته‌بندی مناسب با وزن و نوع کالا
  • امکان پرداخت هزینه درب منزل

 

ارسال انواع کالا در دانا حمل بیرجند

از سخت‌ترین کارها، ارسال بسته‌پستی از مراکز پست یا انتظار جهت ارسال آنها توسط پست به منزل است. به همین دلیل جهت راحتی بیشتر دانا حمل سیستم اینترنتی ارسال بسته‌پستی از درب منزل را ارائه می‌دهد. در این روش با نهایت سرعت و تنها در ده دقیقه، شما هر آنچه نیاز است مامورین ارسال از آن اطلاع یابند، در اختیار سایت دانا حمل می‌گذارید. سپس مامورین دانا حمل، بسته‌پستی شما را از درب منزل دریافت می‌نمایند. پس از انتقال بسته به انبارداری و بسته‌بندی آن متناسب با وزن و مسافت ارسالی، درنهایت بسته در مقصد و درب منزل دریافت کننده فرستاده می‌شود. ارسال بسته‌پستی درب به درب دانا حمل، پیشتر در سایر مراکز استان‌ها، مستقر شده بود. هم اکنون نیز امکان ارسال درب به درب بسته‌پستی در بیرجند، برای مردم این شهر و سایر شهرهای استان خراسان جنوبی فراهم گشته است.

 

سرعت عمل مامورین دانا حمل

بزرگ‌ترین تفاوت و وجه تمایز دانا حمل که بارها به آن اشاره کرده‌ایم؛ سرعت عمل بالای خدمات ماست. دانا حمل به زمان مشتریان خود اهمیت زیادی می‌دهد. بنابراین از نگرانی‌های مشتریان جهت عدم امکان ارسال کالای مورد نظرشان، تاخیر در ارسال، یا حتی در مواقعی بازگشت و مرجوع کالا شامل درصد نزدیک به صفر و تقریباٌ غیر ممکن است.

 

امکان پرداخت در محل

در ابتدا، خدمات پرداخت در محل دانا حمل را با هدف همکاری ما با شرکت‌ها و کسب و کارهای آنلاین و کاهش ترافیک‌های مالی و افزایش رضایت مشتریان تهیه کرد. هم اکنون انواع کسب وکارها در هرجای کشور، توانایی دستیابی به این خدمات را دارند. برای اشتراک در این خدمات ارسال، صاحبان مشاغل باید کسب و کار خود را به صورت رسمی در سایت دانا حمل، ثبت نمایند. سپس با اخذ یک حساب مشترک و ارائه کارتخوان آن حساب از جانب مامورین ارسال دانا حمل به مشتریان شما، تراکنش‌های مالی توسط این کارتخوان به حساب شما انتقال می‌یابند. برای دریافت اطلاعات بیشتر و درک بهتر این سیستم به مقاله پرداخت در محل دانا حمل مراجعه نمایید.

 

بسته بندی انواع کالا در دانا حمل بیرجند

مرسوله پستی

دانا حمل بیرجند نیز همانند سایر شهرهای تحت پوشش شرکت دانا حمل، سیستم بسته‌بندی و نگهداری یکسانی دارد. در این سیستم که بارها در مقالات گذشته از آن یاد، و آن را از نقاط قوت دانا حمل معرفی نموده‌ایم؛ کالاهای ارسالی با توجه به وزن و مسافت تا مقصد بسته‌بندی می‌شوند. در بسیار مواقع کالاها با درخواست ارسال کننده، به طور ویژه‌تری بسته‌بندی می‌شوند. لازم به ذکر است، سیستم ارسال درب به درب دانا حمل بیرجند، شامل کالاهایی از قبیل: انواع خوراکی فاقد یا دارای تاریخ انقضا، کالاهای سنگین، بسته‌بندی‌های بزرگ و … می‌شوند.

 

ارسال دانا حمل به نقاط مختلف

با توجه به آنچه گفته شد؛ هیچ محدودیتی در ارسال بسته‌پستی مورد نظر شما، چه از نظر اندازه و وزن، یا از نظر مسافت و مقصد در دانا حمل وجود ندارد. سرویس ارسال دانا حمل، حتی کالاهای خوراکی‌ را به اقسا نقاط ایران و جهان می‌فرستد.

 

تعرفه حمل شرکت دانا حمل

تعرفه داناحمل

 

 

لیست شهرهای تحت پوشش دانا حمل

لیست شهرهای تحت پوشش دانا حمل

دیدگاه ها