ارسال بسته پستی از درب منزل در بجنورد

ورود و ثبت سفارش از طریق سایت | تلفن امور مشتریان: 1672

خدمات پست کشوری دانا حمل، مفتخر است به شما عزیزان، خدمات پستی دانا حمل بجنورد را معرفی نماید. با گسترش فناوری، ارسال بسته های پستی نیز دچار تحولاتی شده است. این تحولات قالباً شامل؛ ارسال بسته های پستی در کوتاه ترین زمان ممکن، ارسال بسته های پستی درب به درب، پرداخت هزینه درب منزل و بسیاری موارد دیگر می‌شوند. در ادامه خدمات ارسال بسته های پستی درب منزل توسط دانا حمل بجنورد را معرفی می‌کنیم.

شهرستان بجنورد به دلیل موقعیت مکانی و دسترسی به استان‌های سمنان و گلستان همچنین خراسان رضوی، از امکانات حمل و نقل عالی برخوردار است. به علاوه، داشتن مرز مشترک با کشور ترکمنستان نیز زمینه ارسال بسته پستی به خارج از کشور را به آسانی فراهم می‌کند. شرکت پستی دانا حمل نیز با در نظر گرفتن این موارد، سیستم پستی خود را در مرکز استان خراسان شمالی، شهرستان بجنورد، گسترش داده است. از سری موارد متمایز کننده دانا حمل با سایر خدمات پستی در بجنورد می‌توان به امکان ارسال بسته پستی درب به درب دانا حمل بجنورد اشاره کرد. در ادامه به بررسی امکانات دانا حمل بجنورد، می‌پردازیم.

 

امکانات دانا حمل بجنورد

  • ارسال درب به درب بسته پستی در بجنورد
  • نگهداری کالاها و انبارداری ویژه دانا حمل
  • برخورداری از سیستم پرداخت در محل برای کالاهای فاقد تاریخ انقضا
  • بسته‌بندی ویژه دانا حمل متناسب با حجم کالا و مسافت تا مقصد

 

ارسال درب به درب بسته پستی چیست؟

ارسال بسته پستی از درب منزل در ارومیه

سرویس ارسال درب به درب بسته پستی دانا حمل، امضای ویژه ماست. این سیستم به خریداران، فروشندگان و مشتریان ویژه دانا حمل امکان دسترسی آسان و سریع به کالای درون شهری را می‌دهد. این سیستم به ارسال کننده اجازه می‌دهد؛ کالای مورد نظر را به اقسا نقاط کشور و جهان، از درب منزل ارسال نماید.

تنها با پر کردن درخواست و مشخصات بسته ارسالی در منزل یا هر نقطه از شهر، سپس تحویل آن به مامور ارسال کالا، از اتلاف زمان و رفت و آمدهای خسته کننده؛ جلوگیری می‌کند. ویژگی‌های بیشتر این سیستم را می‌توانید در مقاله سرویس پست درب به درب دانا حمل مشاهده نمایید.

 

نگهداری کالاها در کجا صورت می‌گیرد؟

سیستم انبارداری دانا حمل به صورتی است، که انواع کالاها به گونه ویژه نگه داشته می‌شوند. دانا حمل امکان ارسال انواع کالا اعم از: مواد خوراکی، میوه، کالاهای حساس و شکستنی، کالاها در ابعاد و اندازه بزرگ و سنگین را میسر می‌کند. به همین سبب انبار دانا حمل برای نگهداری تمام انواع مواد و کالا مجهز و تعبیه دیده شده است.

مامورین دانا حمل پس از دریافت کالا از ارسال کننده، آن را به انباردار تحویل می‌دهند. سپس با توجه به مشخصات ارائه شده کالا توسط ارسال کننده، کالاها در رده‌های ارسال ویژه، نگهداری ویژه و همچنین با توجه به مسافت ارسالی و نیاز آنها به بسته‌بندی متمایز دسته‌بندی می‌شوند. در نهایت کالاها توسط مامورین دانا حمل به سوی مقصد مورد نظر خود ارسال می‌گردند. این سیستم همچنین ارسال درب به درب بسته پستی دانا حمل را نیز در بر می‌گیرد.

 

سیستم پرداخت در محل دانا حمل چگونه است؟

بسیاری از شرکت‌ها و کسب و کارها نیاز به ارسال مداوم کالا دارند. از این رو هزینه ارسال بسته‌های پستی به صورت قابل ملاحظه‌ای زیاد است. بنابراین بهتر است از یک سیستم مخصوص و اشتراکی بهره گرفت. در این شرایط خدمات دانا حمل بجنورد به کمک شما خواهد آمد.

سیستم پرداخت در محل دانا حمل بجنورد، با ارسال درب به درب بسته پستی ادغام می‌شود. در اولین گام باید با شرکت یا کسب و کار خود را در سایت دانا حمل به ثبت رسمی برسانید. سایر مراحل توسط کارشناسان ما به انجام می‌رسند. به گونه‌ای که توسط خدمات بانکی، امکان استفاده از کارتخوان‌هایی با دسترسی به حساب بانکی شرکت شما، مامورین ما به مشتریان شما خدمات رسانی می‌کنند. می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر از این سیستم با پشتبانان ما در ارتباط باشید. به علاوه در قسمت سوالات متداول سایت نیز امکان پاسخ به سوالات شما فراهم شده است.

 

بسته بندی در دانا حمل بجنورد

بسته‌بندی کالاها در دانا حمل بیشتر متناسب با حجم در نظر گرفته می‌شود. اما در شرایطی مشتریان درخواست بسته‌بندی ویژه‌ای دارند. در این مواقع کارشناسان و مامورین انبارداری داناحمل تقاضای مشتریان را مورد بررسی قرار می‌دهند. لازم به ذکر است، بسته‌بندی دانا حمل از جمله خدمات ویژه ماست. بنابراین هزینه آن به صورت جداگانه‌ در نظر گرفته می‌شود.

 

چرا خدمات دانا حمل بجنورد مناسب است؟

دانا حمل بجنورد، با وجود تازه تاسیس بودن اما با کمک کارشناسان ما در تمام نقاط ایران اداره می‌شود. بنابراین از لحاظ تجربه و تخصص تفاوتی با سیستم دانا حمل تهران ندارد. همچنین انبارداری حرفه‌ای و سیستم پرداخت در محل دانا حمل، از مطمئن‌ترین و تخصصی‌ترین خدمات پستی موجود در کشور هستند. در ادامه می‌توانید هزینه خدمات ارسال درب به درب دانا حمل بجنورد، با توجه به حجم و مسافت مشاهده نمایید.

 

تعرفه حمل شرکت دانا حمل

تعرفه داناحمل

 

 

لیست شهرهای تحت پوشش دانا حمل

لیست شهرهای تحت پوشش دانا حمل

دیدگاه ها