ارسال بسته پستی از درب منزل در ایلام

ورود و ثبت سفارش از طریق سایت | تلفن امور مشتریان: 1672

تکنولوژی همیشه و همیشه در حال پیشرفت بوده است و به دنبال راحتی انسان هاست همین موضوع باعث افزایش هر چه بیشتر حمل و نقل و پست های پیشتاز شد و هر روزه این روند رو به صعود است. از بزرگ ترین مزایای سیستم ارسال بسته پستی، جابه‌جایی سریع و امن محموله های ارسالی مشتریان به سراسر ایران و جهان است. شما می توانید با انتخاب شرکت دانا حمل برای ارسال بسته پستی درب به درب از منزل در ایلام بدون نگرانی هزینه پست و سختی کار بسته ی خود را ارسال کنید.

یکی دیگر از نمایندگی‌های دانا حمل در ایران، ارسال بسته پستی درب به درب دانا حمل ایلام است. دانا حمل جهت دسترسی آسان‌تر ایرانیان سراسر کشور و دنیا، نمایندگی ایلام خود را افتتاح کرد. مجموعه دانا حمل با سایر سرویس‌های ارسال بسته پستی تفاوت بارزی دارد. این تفاوت‌ها، به ویژگی‌های دانا حمل تبدیل شده‌اند. در ادامه به بررسی این ویژگی‌ها و سوالات متدوال که برای مشتریان ما پیش می‌آیند خواهیم پرداخت. ویژگی خدمات پستی دانا حمل ایلام، شامل موارد زیر می‌شوند:

  • نگهداری و انبارداری کالاها
  • بسته‌بندی ویژه دانا حمل
  • ارسال از درب منزل
  • پرداخت در محل

 

انبارداری دانا حمل ایلام

مامورین دانا حمل به طور گسترده‌ای به خدمات ارسال بسته پستی در ایلام رسیدگی می‌کنند. اولین گام پیش از ارسال بسته پستی توسط دانا حمل، نگهداری کالا در انبار است. کالاها در انواع گوناگونی جمع آوری می‌شوند. بنابراین نیاز به بازه‌های زمانی مختص خود جهت ارسال دارند. خدمات ارسال بسته پستی دانا حمل ایلام، مانند سایر شهرهای تحت پوشش دانا حمل هیچ محدودیتی جهت ارسال انواع کالا برای مشتریان خود نگذاشته؛ حتی در شامل تنوع بسیار زیادی می‌شود. به سبب این موضوع، مشتریان به راحتی می‌توانند انواع کالا را به دانا حمل واگذار کنند.

این کالاها شامل: خوراکی‌های دارای تاریخ انقضای طولانی، محموله‌های حساس و شکستنی و نیازمند حمل ویژه، بسته‌های بزرگ و سنگین، کالاهای ارسالی به خارج از کشور با قابلیت انتخاب زمان ارسال بسته، هستند. همانطور که ذکر کردیم، در تمام این مراحل شما می‌توانید هم زمان ارسال و حتی نوع بسته‌بندی ویژه را انتخاب نمایید. تمام این موارد، به خدمات انبارداری حرفه‌ای و مامورین مجرب و متخصص نیاز دارد. از این رو انبارداری دانا حمل ایلام، از بهترین و مجهزترین سیستم‌های انبارداری ادارات پستی در کشور است.

 

بسته بندی دانا حمل ایلام

ارسال بسته پستی

بسته‌بندی گام دوم ارسال کالاست. همانطور که اشاره کردیم به جهت گستردگی خدمات ارسال بسته پستی دانا حمل ایلام، مشتریان قادر به انتخاب نوع بسته‌بندی کالای ارسالی خود نیز هستند. لازم به ذکر است؛ که در زمان تحویل کالا به مامورین ارسال بسته پستی درب به درب دانا حمل ایلام، ابتدا باید فایل مشخصات بسته ارسالی را پر نمایید. این پرسشنامه به طور کلی باعث بسته‌بندی کالای شما به صورت پیش فرض و توسط مامورین مجرب دانا حمل ایلام می‌شود. بسته‌بندی پیش فرض شامل اندازه‌گیری وزن و نوع کالاست. اما در شرایطی که مشتریان درخواست نوع متفاوت‌تری از بسته‌بندی داشته باشند؛ این درخواست توسط مامورین ابنارداری دانا حمل ایلام بررسی می‌شود.

 

ارسال درب به درب دانا حمل ایلام

بزرگترین تفاوت ما با سایر شرکت‌های خدمات پستی، ارسال درب به درب بسته پستی دانا حمل ایلام است. این تفاوت تبدیل به مشخصه دانا حمل شده؛ و با کمک آن بسیاری از شرکت‌ها و بیزنس‌ها، از اتلاف زمان خود جهت تحویل کالایشان به صورت حضوری جلوگیری می‌کنند. پیش از ارائه کالا، شما باید فرم مشخصات آن را در سایت دانا حمل پر نمایید. سپس در مدت زمان کمی مامورین ما برای تحویل کالا و ارائه آن به انبارداری به شما مراجعه خواهند کرد.

 

پرداخت در محل

هزینه‌ ارسال بسته پستی دانا حمل ایلام، به صورت کلی به وزن و مسافت ارسالی کالا بستگی دارد. از همین رو، دانا حمل ایلام با هدف ایجاد زمینه برای کسب و کارها و مشاغل، گزینه پرداخت در محل را تعبیه کرده است. با کمک این مورد، اصناف و شرکت‌ها به راحتی در مدت زمان کمتر و با صرف هزینه مناسب‌تری می‌توانند رضایت مشتری خود را به دست آورند. این سیستم با کمک بانک به سرعت قابل جایگزینی است. به این صورت که با ثبت شرکت خود در سایت دانا حمل، بانک و خدمات شتاب، با کارتخوان توسط خدمات بین بانکی به حساب شرکت شما منتقل خواهد شد.

 

مزایای انتخاب خدمات دانا حمل ایلام

دانا حمل در مقابل کالای شما مسئولیت کامل را به عهده خواهد گرفت. یکی از ویژگی‌های متمایز کننده ما مسئولیت پذیری، دقت و سرعت عمل مامورین دانا حمل ایلام است. مشتریان پس از تحویل کالا تا زمان ارسال آن، به راحتی می‌توانند پروسه آن را در سایت دانا حمل دنبال کرده و پیگیری نمایند. برخلاف سایر شرکت‌های خدمات پستی، در صورت عدم تحویل بسته در مقصد، بسته برگشت زده نمی‌شود. مامورین ارسال بسته پستی دانا حمل ایلام پیش از ارسال بسته، به مقصد اطلاع رسانی می‌کنند. همچنین با کمک سیستم نظارت دانا حمل ایلام، ایمنی بسته شما تضمین خواهد شد، و امکان گم شدن یا آسیب دیدگی آن به صفر می‌رسد. در صورت تمایل به همکاری با دانا حمل ایلام، می‌توانید به سایت مراجعه نمایید.

 

تعرفه حمل شرکت دانا حمل

تعرفه داناحمل

 

لیست شهرهای تحت پوشش داناحمل

لیست شهرهای تحت پوشش دانا حمل

دیدگاه ها