ارسال بسته پستی از درب منزل در ارومیه

ورود و ثبت سفارش از طریق سایت | تلفن امور مشتریان: 1672

سیر تکاملی تکنولوزی، باعث افزایش صعودی حمل و نقل و پست های پیشتاز شده است. از بزرگ ترین مزایای این سیستم، جابه‌جایی سریع و امن محموله های ارسالی مشتریان به سراسر ایران و جهان است. با توجه به تغییرات هزینه پست و سختی کار، همچنین در نظر گرفتن مسافت می‌توان گفت ارسال بسته پستی از درب منزل دانا حمل ارومیه بهترین انتخاب برای مشتریان گرامی است.

 

ارسال بسته پستی از درب منزل در ارومیه

ارسال درب به درب

از جمله بارهای ارسالی دانا حمل، بارهای سنگین و بزرگ، بارهای سبک مانند مواد غذایی و خوراکی، لوازم شکستنی و آسیب پذیر، لوازم آسیب رسان برای عموم مانند نشت گیرهای گازی، لوازم الکترونیکی گران قیمت و حتی محصولات خوراکی با تاریخ انقضای کم، همه و همه توسط پست دانا حمل به مقصد مورد نظر شما در سریع ترین زمان ممکن و امن ترین حالت خود به اقسا نقاط جهان و ایران قابل ارسال می‌باشند.

 

خدمات پست درب به درب در ارومیه

خدمات پست درب به درب دانا حمل در ارومیه، برای مشتریان عزیز امکان ارسال انواع بار در تمامی نقاط ایران را فراهم کرده است. تنها کافی است؛ مقصد را انتخاب کنید.

 

بسته بندی

ارسال بسته پستی

نحوه بسته بندی دانا حمل به گونه ای است؛ که علاوه بر رعایت نکات استاندارد، مطابق با استانداردهای روز نیز می‌باشد. همچنین بسته بندی درمدل اکسپرس است. این به معنای ایجاد محفظه ای امن جهت جلوگیری از هرگونه آسیب به بسته شما خواهد بود. برای برخورداری از امنیت و اطمینان خاطر بهتر جهت بسته بندی با استاندارد، هزینه هایی را در پی خواهد داشت. اما لازم به ذکر است این هزینه ها در قبال مزایا و نحوه ارسال بسته های شما عزیزان بسیار مقرون به صرفه در نظر گرفته شده است.

 

تحویل بار درب به درب

تحویل بار درب به درب

شرکت حمل و نقل دانا حمل ارومیه، بسته پستی شما را از درب منزل یا محل کار شما تا درب مقصد همراهی خواهد کرد. با گرفتن امضای گیرنده و رضایت او بسته تحویل داده خواهد شد. دانا حمل موقعیت بسته را برای دو طرف مشخص می‌کند. اینگونه در صورت بروز هرگونه مشکلی به صورت کلی شرایط شفاف می‌شود.

لازم به ذکر است؛ در بیشتر مواقع خریداران نسبت به پرداخت هزینه پیش از دریافت محموله خود اقدام می‌نمایند. حتی این موضوع باعث نارضایتی آنها نیز خواهد بود. مطابق با قوانین مسئولین پست موظف به دریافت مبلغ کالا درب منزل می‌باشند.

 

هزینه ارسال بسته پستی درب به درب در ارومیه

تعیین هزینه ارسال درب به درب در ارومیه فاکتورهای مهمی دارد. از جمله این فاکتور ها، مبدا ارسال بسته، فاصله تا مقصد و وزن کالا ارسالی است. دانا حمل ارومیه به منظور جلب رضایت هر چه بیشتر مشتریان، در تلاش برای ثبت هزینه ها به صورت معقول و مناسب است. در صورتی که شما عزیزان جزو مشتریان دائمی دانا حمل ارومیه قرار گیرید؛ از تخفیف های ویژه‌ای نیز برخوردار خواهید شد.

در تصویر زیر تعرفه پایه ارسال درب به درب مشخص شده است:

تعرفه داناحمل

 

خدمات ارسال از درب منزل ارومیه

با توجه به ترافیک کاری و تنوع خدمات رسانی در بخش حمل و نقل، دانا حمل ارومیه با تاکید بر رضایت مشتریان خود، افزایش کیفیت ارسال و افزایش سرعت در خدمات رسانی  برای مشتریان محیطی امن ایجاد کرده ایم. .برای اثبات این موضوع، دانا حمل ارومیه  گارانتی سلامت بسته تا مقصد را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

 

شهرهای تحت پوشش دانا حمل در آذربایجان غربی

  • ارومیه
  • میاندوآب
  • نقده
  • پیرانشهر
  • سردشت
  • سلماس
  • خوی

 

لیست شهرهای تحت پوشش داناحمل

لیست شهرهای تحت پوشش دانا حمل

دیدگاه ها