ارسال بسته پستی از درب منزل در ساری

ورود و ثبت سفارش از طریق سایت | تلفن امور مشتریان: 1672

با توجه به اینکه تکنولوژی پا به عرصه جدید گذاشت همین موضوع باعث افزایش هر چه بیشتر حمل و نقل و پست های پیشتاز شد و هر روزه این روند رو به صعود است. از بزرگ ترین مزایای این گونه سیستم ها در دانا حمل، جابه‌جایی سریع و امن محموله های ارسالی مشتریان به سراسر ایران و جهان است. شما می توانید با انتخاب شرکت دانا حمل برای ارسال بسته پستی درب به درب از منزل در ساری بدون هیچگونه نگرانی درباره هزینه پست و سختی کار بسته ی خود را ارسال کنید.

 

معرفی خدمات دانا حمل ساری

با توجه به افزایش کسب و کارهای اینترنتی، کاهش تمایل مشتریان برای خرید محصولات به صورت حضوری و گسترش کشوری برخی مشاغل و برندها، افزایش نیاز به ارسال بسته های پستی توسط یک تیم با تجربه و مورد اعتماد دور از انتظار نیست. بنابراین خدمات ارسال درب به درب دانا حمل ساری، به افراد و صاحبان مشاغل عرضه میشود. به موجب خدمات درب به درب دانا حمل ساری، به بسیاری از کارهای روزمره شما سرعت بخشیده خواهد شد.

 

ارسال درب به درب بسته پستی دانا حمل ساری

ارسال درب به درب

ارسال درب به درب بسته پستی، یکی از نقاط قوت ویژه تیم دانا حمل است. برای افزایش کیفیت خدمات پستی و رضایت مشتریان به علاوه گسترش راحتی در سرتاسر کشور خدمات ارسال درب به درب بسته پستی دانا حمل ساری نیز به شهرهای دارای نمایندگی دانا حمل پیوسته است. از ویژگی های این سبک ارسال، کاهش مدت زمان انتظار مشتریان جهت ارائه کالای مورد نظرشان به اداره پست و همچنین ارسال آن کوتاه ترین زمان ممکن است. ارسال درب به درب بسته پستی شما توسط مامورین ما به دقیق ترین و سریع ترین حالت ممکن صورت خواهد گرفت. به علاوه با توجه به همکاری تیم انبارداری با تجربه دانا حمل ساری، بسته بندی کالاهای ارسالی تمیز و متناسب با اطلاعات محتویات قابل حمل آنها خواهد بود.

 

بسته بندی دانا حمل ساری

نحوه بسته بندی کالاهای ارسالی توسط تیم دانا حمل ساری، همانطور که پیشتر ذکر کردیم مبتنی بر اطلاعاتی است؛ که مشتریان از محتویات بسته های خود به ما ارائه می‌دهند. به علاوه در صورتی که مشتریان تمایل به انواع خاصی از بسته بندی جهت کسب اطمینان بیشتر از عدم آسیب بسته خود داشته باشند؛ ما این امکان را در خدمات ارسال درب به درب بسته پستی دانا حمل ساری فراهم کرده ایم.

 

انبارداری و نحوه ارسال بسته پستی دانا حمل ساری

ارسال بسته پستی از درب منزل در سنندج

از مهم ترین خصوصیات تیم دانا حمل ساری، مسئولیت پذیری بالای مامورین ما نسبت به بسته ارسالی شماست. به طوری که از لحظه دریافت بسته درب منزل ساری، تمام مسئولیت آن به عهده دانا حمل ساری خواهد بود. ارسال درب به درب بسته پستی، کار ساده‌ای نیست. با این حال تیم دانا حمل موفق به گسترش و تقویت این سیستم شده. یکی از دلایل این امر نیز، انبارداری ویژه و مخصوص شرکت دانا حمل است. در این سیستم کالاها با توجه به اولویت ارسال و مسافتشان طبقه بندی می‌شوند. بنابراین مشتریان می‌توانند در کوتاه ترین زمان نسبت به حالت معمول، بسته های خود را دریافت کنند.

 

هزینه خدمات درب به درب دانا حمل ساری

سیستم هزینه‌ای دانا حمل با توجه به موارد و مزایایی که ذکر کردیم؛ بسیار مقرون به صرفه و با توجه به وضعیت کنونی اقتصادی است. ما در سیستم ارسال درب به درب بسته پستی ساری، با وجود فراهم کردن امکاناتی نظیر؛ تعیین کردن مدت زمان ارسال، ارسال انواع کالاها به ویژه مواد غذایی، امکان بسته بندی متمایز و به دلخواه مشتریان و در نهایت امکان نگهداری کالای شما به مدت معین هزینه های ارسال پست دانا حمل ساری بسیار مقرون به صرفه و تا حد ممکن کاهش یافته است. هدف ما از گسترش این کسب و کار همیشه، افزایش رضایت و سطح اطمینان مشتریانمان بوده است.

 

ارسال بسته های پستی دانا حمل ساری

از بزرگترین اهداف ما، ارائه خدمات سریع، ایجاد اعتماد و افزایش رضایت خاطر مشتریانمان بوده است. به همین دلیل، سیستم ارسال درب به درب بسته پستی دانا حمل را در شهر ساری نیز گسترش دادیم. یکی از توجهات ما در این سیستم، نحوه ارزش گذاری و ارائه مناسب هزینه ارسال بسته پستی به مشتریان بوده است. این سیستم با دقت زیاد، توسط تیم حقوقی و حسابداری دانا حمل ایجاد گشته است. امید است که موفق به ارائه خدمات عالی به مشتریان گرانقدر خود شویم.

 

تعرفه حمل شرکت دانا حمل

تعرفه داناحمل

 

لیست شهرهای تحت پوشش داناحمل

لیست شهرهای تحت پوشش دانا حمل

دیدگاه ها