ارسال بسته پستی از درب منزل در بندرعباس

ورود و ثبت سفارش از طریق سایت | تلفن امور مشتریان: 1672

دغدغه شما برای اینکه بتوانید یک بسته پستی را از درب منزل خود به فردی دیگر در یک شهر دور برسانید چه چیزی می تواند باشد؟ تمامی دغدغه های شما می تواند با یک شرکت با تجربه که در حوزه ارسال بسته پستی تجربه داشته باشد، برطرف شود. شرکت داناحمل با تجربه زیاد خود در ارسال محموله های پستی می تواند به راحتی ارسال بسته پستی درب به درب از منزل در بندرعباس را برای شما  انجام دهد و شما بدون هیچ نگرانی می توانید از صحیح و سالم رسیدن بسته خود و همچنین سرعت رسیدن آن اطمینان داشته باشید. 

 

خدمات دانا حمل در ارسال بسته بندی از بندر عباس

مسئولیت پذیری، دقت در عملکرد و سرعت بالا یکی از ویژگی های اساسی در شرکت دانا حمل می باشد که شما می توانید با اعتماد کامل بسته ی خود به این شرکت بسپارید. شما پس از تحویل کالا تا زمان ارسال آن، به راحتی می‌توانید پروسه آن را در سایت دانا حمل دنبال کرده و پیگیری کنید. این نکته حاوز اهمیت است که برخلاف سایر شرکت‌های خدمات پستی، در صورت عدم تحویل بسته در مقصد، بسته برگشت زده نمی‌شود.

مامورین ارسال بسته پستی دانا حمل بندرعباس پیش از ارسال بسته، به مقصد اطلاع رسانی می‌کنند. همچنین با کمک سیستم نظارت دانا حمل، ایمنی بسته شما تضمین خواهد شد، و امکان گم شدن یا آسیب دیدگی آن به صفر می‌رسد. در صورت تمایل به همکاری با دانا حمل بندرعباس، می‌توانید به سایت مراجعه نمایید.

 

ارسال بسته ی پستی از درب منزل

یکی از مزایای خیلی با ارزشی که شرکت دانا حمل دارد ارسال بسته بندی آن است. شرکت دانا حمل با تلاش و پشتکار زیاد سعی دارد انواع بسته ها را با هر نوع جنس از شکستنی و غیر شکستنی، بزرگ و کوچک، سبک و سنگین را به مقصد مورد نظر برساند. شما باید با خیال راحت بسته ی مورد نظر خود را در اختیار شرکت دانا حمل گذاشته تا محصول شما به مقصد برسد.

 

انبارداری دانا حمل

مامورین دانا حمل به طور گسترده‌ای به خدمات ارسال بسته پستی در بندرعباس رسیدگی می‌کنند. اولین گام پیش از ارسال بسته پستی توسط دانا حمل، نگهداری کالا در انبار است. کالاها در انواع گوناگونی جمع آوری می‌شوند. بنابراین نیاز به بازه‌های زمانی مختص خود جهت ارسال دارند. خدمات ارسال بسته پستی دانا حمل بندرعباس، مانند سایر شهرهای تحت پوشش دانا حمل هیچ محدودیتی جهت ارسال انواع کالا برای مشتریان خود نگذاشته؛ حتی در شامل تنوع بسیار زیادی می‌شود. به سبب این موضوع، مشتریان به راحتی می‌توانند انواع کالا را به دانا حمل واگذار کنند.

این کالاها شامل: خوراکی‌های دارای تاریخ انقضای طولانی، محموله‌های حساس و شکستنی و نیازمند حمل ویژه، بسته‌های بزرگ و سنگین، کالاهای ارسالی به خارج از کشور با قابلیت انتخاب زمان ارسال بسته، هستند. همانطور که ذکر کردیم، در تمام این مراحل شما می‌توانید هم زمان ارسال و حتی نوع بسته‌بندی ویژه را انتخاب نمایید. تمام این موارد، به خدمات انبارداری حرفه‌ای و مامورین مجرب و متخصص نیاز دارد. از این رو انبارداری دانا حمل، از بهترین و مجهزترین سیستم‌های انبارداری ادارات پستی در کشور است.

 

پرداخت در محل

هزینه‌ ارسال بسته پستی دانا حمل بندرعباس، به طور کلی به وزن و مسافت ارسالی کالا بستگی دارد. از همین رو، این شرکت با هدف ایجاد زمینه برای کسب و کارها و مشاغل، گزینه پرداخت در محل را تعبیه کرده است. با کمک این مورد، اصناف و شرکت‌ها به راحتی در مدت زمان کمتر و با صرف هزینه مناسب‌تری می‌توانند رضایت مشتری خود را به دست آورند. این سیستم با کمک بانک به سرعت قابل جایگزینی است. به این صورت که با ثبت شرکت خود در سایت دانا حمل، بانک و خدمات شتاب، با کارتخوان توسط خدمات بین بانکی به حساب شرکت شما منتقل خواهد شد.

 

تعرفه حمل شرکت دانا حمل

تعرفه داناحمل

 

 

لیست شهرهای تحت پوشش داناحمل

لیست شهرهای تحت پوشش دانا حمل

دیدگاه ها